شرح وظايف :
- انجام كليه امور استخدامي از قبيل انتصاب ، ارتقاء ، مرخصي ، ماموريت ، بازنشستگي ، از كار افتادگي و بازخريد كاركنان دانشگاه در كليه سطوح.
- رسيدگي به فرمهاي پر شده استخدامي به منظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها.
- رسيدگي به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور استخدام ، تبديل وضع استخدامي ، ترفيع ، بازنشستگي كاركنان دانشگاه.
- دريافت و بررسي رونوشت كليه احكام استخدامي اعم از انتصاب ، انتقال ، ترفيع ، خروج از خدمت واحدهاي دانشگاهي جهت انطباق آنها با ضوابط و مقررات مربوط.
- تائيد احكام صادره از سوي واحدهاي دانشگاه پس از حصول اطمينان از صحت مندرجات آنها.
- انجام امور مربوط به بيمه كاركنان دانشگاه.
- همكاري در فراهم آوردن تسهيلات لازم براي استفاده از كاركنان از اماكن ورزشي و تفريحات سالم.
- همكاري در تهيه طرح هاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان از قبيل تشكيل شركت هاي تعاوني مصرف ، مسكن ، ايجاد مهد كودك و مهمانسرا و اعطاي وامهاي ضروري و ساير امور رفاهي.
- همكاري در تهيه طرح هاي لازم براي ايجاد تسهيلات جهت اعطاء كمكهاي نقدي به كاركنان و نظارت بر حسن اجراي اين طرح ها.
- همكاري در تهيه لوايح دفاعي در مورد شكايت مستخدمين بازنشسته ، از كار افتاده و وراث مستخدمين فوت شده جهت طرح در مراجع قضائي.
- شركت در جلسات و محاكم حل اختلاف و پاسخگوئي به شكاياتي كه بر عليه دانشگاه طرح مي گردد براساس ضوابط و مقررات مورد عمل.
- امضاء پيش نويس احكام استخدامي نظير انتصابات ، ارتقاء گروه ، ماموريت ، مرخصي و ساير احكام دانشگاه
- نظارت بر اعمال و اجراي صحيح آئين نامه ها ، دستورالعمل ها و ساير مقررات اداري و استخدامي دانشگاه.
- نظارت بر صدور احكام استخدامي بر اساس طرح طبقه بندي مشاغل دانشگاه
- انجام ساير امور مربوط بر حسب تشخيص و ارجاع مقام مافوق.